قیمت کفی طبی سفارشی با تخفیف (هزینه اسکن پا+ساخت)

قیمت کفی طبی سفارشی با تخفیف

قیمت کفی طبی سفارشی یکی از موضوعات مهم در هنگام جست‌و‌جو و تهیه یک کفی طبی است. بر کسی پوشیده نیست که این روزها اقتصاد حال و روز خوبی ندارد و همین موضوع باعث شده برای مخارج روزمره زندگی نیز برنامه‌ریزی و اولویت‌بندی داشته باشیم. مطمئنا یکی از مهمترین اولویت‌ها سلامتی خود و عزیزان ماست. اگر در حال مطالعه این مطلب هستید احتمالا در حال بررسی قیمت کفی طبی سفارشی با اسکن می‌باشید. ما در مطلب کفی طبی سفارشی برای چه افرادی ضروری است در مورد ضرورت و فواید استفاده از کفی طبی سفارشی توضیحاتی ارائه کردیم. سپس در مطلب انواع کفی‌ طبی سفارشی توضیح دادیم که چند نوع کفی طبی داریم. در ادامه می‌خواهیم در مورد قیمت کفی طبی سفارشی در کلینیک ارتوپدی فنی پاسارگاد توضیح دهیم و به شما بگوییم طراحی و ساخت کفی طبی سفارشی از چند مرحله تشکیل شده و هزینه هر مرحله چقدر است. در ضمن برای شما مخاطب عزیز تخفیف نیز در نظر گرفته‌ایم!

مراحل ساخت کفی پا در کلینیک ارتوپدی فنی پاسارگاد

به نقل قول از موسسه مشاوره اورتز لندن تولید یک کفی طبی سفارشی در حالت کلی ۴ مرحله مختلف دارد که البته در کلینیک پاسارگاد یک مرحله دیگر نیز به آن اضافه شده است:

۱- معاینه بالینی و بررسی وضعیت بیمار

۲- اسکن کف پا

۳- انتقال داده‌ها به دستگاه CNC و بررسی طراح اولیه

۴- تراش توسط دستگاه و کف‌گیری

۵- دوخت روکش چرم

مرحله اول – معاینه بالینی و بررسی وضعیت بیمار

در این مرحله درمانگر نسخه بیمار را بررسی نموده و با مطرح کردن سوالات مختلف و معاینه بالینی بیمار اطلاعات مهمی به دست می‌آورد که عبارتند از:

  • سابقه مشکل فعلی و دیگر مشکلات بیمار (ممکن است بیمار به علت صافی کف پا مراجعه کرده باشد اما دچار کمر درد و زانو درد هم باشد)
  • مشخصات بیمار مانند قد، وزن، سن و سایز دقیق پاها
  • فعالیت‌های روزانه و میزان شدت آنها
  • توجه به نوع و حالت کفشی که بیمار استفاده می‌کند (برای استفاده در مرحله قالب‌گیری)

در نظر داشته باشید حتی بدون داشتن نسخه پزشک نیز می‌توانید به کلینیک‌ ارتوپدی فنی پاسارگاد مراجعه نموده و تمام مراحل طراحی و ساخت کفی طبی سفارشی را تحت نظارت درمانگران کلینیک انجام دهید. انجام مشاوره اولیه در کلینیک پاسارگاد رایگان بوده و هیچ هزینه‌ اضافه‌ای روی قیمت کفی طبی سفارشی لحاظ نخواهد شد.

اسکن پا در حالت ایستاده
اسکن پا در حالت ایستاده

مرحله دوم – اسکن کف پا

بعد از معاینه بالینی، بیمار کفش و جوراب را از پا درآورده و روی دستگاه می‌ایستد. در این مرحله دو نوع اسکن از کف پای بیمار انجام می‌شود:

  • اسکن در حالت استاتیک (ایستاده)
  • اسکن در حالت داینامیک (در حال حرکت)
اسکن کف پا در حالت حرکت
اسکن کف پا در حالت حرکت

در حالت داینامیک از بیمار درخواست می‌کنیم روی دستگاه شروع به راه رفتن کند. داده‌های به دست آمده از بخش از اسکن اطلاعات مفیدی در اختیار درمانگر قرار می‌دهد. به عنوان مثال فردی که دچار انحرافات ستون فقرات (اسکولیوز) می‌باشد هنگام راه رفتن، عمده وزن خود را به صورت ناگهانی از روی پاشنه یک پا برداشته و به سر انگشت پای دیگر انتقال می‌دهد. شرایط دیگری مانند چرخش لگن و یا انجام عمل‌های جراحی مثل تعویض مفصل زانو باعث می‌شوند که نحوه راه رفتن فرد نسبت به حالت عادی تفاوت پیدا کند. همه این موارد با اسکن کف پا در حالت ایستاده و در حال حرکت مشخص خواهد شد. اگر در مورد هزینه اسکن کف پا کنجکاو هستید، لطفا با ما همراه باشید تا در چند پاراگراف دیگر به شما اطلاعات لازم را ارائه نماییم.

مرحله سوم – انتقال داده‌ها به دستگاه CNC و بررسی طرح اولیه توسط درمانگر

در این مرحله تمام داده‌های به دست آمده از معاینه و ارزیابی به دستگاه پیشرفته CNC منتقل می‌شود. سپس دستگاه CNC با آنالیز اولیه داده‌ها و همچنین متناسب با نوع مشکلی که فرد با آن روبرو است، یک طرح اولیه در اختیار درمانگر قرار می‌دهد. درمانگر طرح اولیه را بررسی نموده و تغییرات لازم را در آن اعمال می‌کند؛ انجام این تغییرات باعث می‌شود طرح کفی نهایی کاملا شخصی‌سازی شده و بیشترین کاربرد و سهولت را برای فرد داشته باشد.

تراش و کف‌گیری کفی‌
تراش و کف‌گیری کفی‌ طبی سفارشی

مرحله چهارم – تراش توسط دستگاه CNC و کف‌گیری کفی

در این مرحله فوم (یا فوم‌های) مشخص برای تراش آماده شده و سپس فرایند تراش طبق طرح نهایی انجام می‌شود. بعد از اتمام تراش، کفی طبی اولیه آماده می‌شود اما بخش پایین آن ضخامت نسبتا زیادی دارد. برای جلوگیری از به ایجاد دردسرهای برش بخش اضافه، کف‌گیری کفی‌ها و سپس تراز کردن آنها با یکدیگر توسط درمانگر انجام می‌شود تا در نهایت بیمار بتواند از آنها به راحتی در کفش یا صندل خود استفاده نماید.

کفی طبی قبل از دوخت روکش چرم
کفی طبی قبل از دوخت روکش چرم

مرحله پنجم – دوخت روکش چرم

در مرحله نهایی روی کفی‌ها چرم طبیعی دوخته می‌شود تا در کنار زیبایی، حس مطلوبی در حین استفاده از کفی طبی سفارشی وجود داشته باشد و پوست کف پای بیمار به صورت مستقیم با فوم در ارتباط نباشد.

برای مشاهده ویدئو درباره این موضوع می‌توانید مطلب تولید کفی‌ طبی سفارشی در کلینیک ارتوپدی فنی پاسارگاد را مشاهده نمایید.

قیمت کفی طبی سفارشی در کلینیک ارتوپدی فنی پاسارگاد

هزینه معاینه اولیه و ارزیابی: رایگان

هزینه اسکن کف پا: ۲۵۰,۰۰۰ تومان

هزینه طراحی و ساخت کفی: ۱,۱۰۰,۰۰۰ تومان

قیمت نهایی اسکن کف پا و ساخت کفی طبی سفارشی در مجموع: ۱,۳۵۰.۰۰۰ تومان

آخرین بروزرسانی قیمت در آذر ۱۴۰۲

مخاطب عزیز! قیمت کفی طبی سفارشی در کلینیک ارتوپدی فنی پاسارگاد ۱ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان است. متاسفانه بعضی از کلینیک‌های ارتوپدی فنی، کفی طبی آماده با فوم تزریق شده را به جای کفی طبی سفارشی CNC تراش با قیمت گزاف (بالای دو میلیون تومان) به بیمار تحویل می‌دهند در صورتی که برای طراحی و تولید یک کفی طبی سفارشی در کلینیک ارتوپدی فنی پاسارگاد زمان، انرژی و هزینه زیادی صرف می‌شود. با این حال از آنجا که ما در کلینیک پاسارگاد به دنبال سلامتی هر چه بیشتر افراد جامعه هستیم و از طرف دیگر مشکلات اقتصادی موجود را نیز درک می‌کنیم، تصمیم گرفته‌ایم قیمت کفی طبی سفارشی را کاهش دهیم تا بتوانیم نقش کوچکی در فرهنگ‌سازی استفاده از کفی طبی ایفا کرده باشیم.

اگر از طریق وبسایت با کلینیک پاسارگاد آشنا شده‌اید و به کفی طبی نیاز دارید،

می‌توانید با مراجعه حضوری و اطلاع‌رسانی به واحد پذیرش از ۵ درصد تخفیف روی قیمت کفی طبی سفارشی بهره‌مند شوید.

چرا کفی طبی سفارشی کلینیک پاسارگاد را انتخاب کنیم؟

قبل از شروع مطالعه این بخش لازم است بدانید در حال حاضر کفی‌های طبی موجود به دو دسته تقسیم می‌شوند: دسته اول “کفی‌های آماده در بازار، کفاشی‌ها و داروخانه‌ها” و دسته دوم “کفی‌های ساخته شده در سایر کلینیک‌های ارتوپدی فنی” می‌باشند. در ادامه با ما همراه باشید تا در مورد هر دو دسته برای شما توضیحات لازم را ارائه کنیم.

کیفیت پایین کفی طبی آماده در بازار
کیفیت پایین کفی طبی آماده در بازار

دسته اول – کفی‌های طبی آماده

استفاده از کفی‌های طبی موجود در بازار برای اصلاح یا درمان مشکلات آناتومی بدن کاملا بی‌فایده است چرا که شما نمی‌توانید هیچ دو پایی را در جهان پیدا کنید که آناتومیک کاملا یکسانی داشته باشند. ویژگی‌هایی مانند:

  • قد و وزن
  • طول و عرض کف پا
  • انحنای قوس طولی و عرضی کف پا
  • میزان فشار وارد شده بر نقاط مختلف پا

و سایر خصوصیات باعث می‌شود حتی در یک فرد مشخص، پاها با ویژگی‌های متفاوتی داشته باشیم. کفی‌های طبی آماده علیرغم سایزهای مختلفی که دارند در تیراژ بسیار بالا به صورت یکسان تولید می‌شوند با این حال چگونه می‌توانند برای پاهای دو فرد مختلف با خصوصیات آناتومی کاملا متفاوت کاربرد داشته باشند؟

شما نمی‌توانید هیچ دو پایی را در جهان پیدا کنید که ویژگی‌های یکسانی داشته باشند!

تفاوت نقاط فشار در کف پاهای یک فرد
تفاوت نقاط فشار در کف پاهای یک فرد

به جز موارد اشاره شده در مورد خصوصیات فیزیکی پا، دسته‌بندی و میزان تراکم فوم به کار رفته در کفی طبی سفارشی کاملا با فوم یک کفی طبی آماده متفاوت است. در حین ساخت یک کفی طبی سفارشی با توجه به نتایج داده‌‌های آنالیز شده دستگاه و صلاحدید درمانگر، در یک کفی از یک یا چند نوع مختلف فوم استفاده می‌شود. برای مثال ممکن است به علت فشار بالا در ناحیه پنجه پا از فوم سفت و به دلیل فشار کمتر در ناحیه پاشنه پا از فوم نرم استفاده شود و در نهایت بخش‌های مختلف تشکیل دهنده کفی، به هم متصل شده و کفی نهایی را ایجاد کند. برای تشخیص نوع فوم یا فوم‌های مناسب به کار رفته در کفی موارد دیگری نیز لحاظ می‌شوند مانند:

  • وزن
  • سن
  • میزان تحمل
  • فعالیت‌ها و شدت آنها
استفاده از کفی‌های طبی مختلف
استفاده از کفی‌های طبی مختلف

فرض کنید سایز پای دو فرد متفاوت، یکسان بوده و هر دو به کفی طبی نیاز دارند. فرد اول یک مرد ۴۵ ساله با وزن ۱۳۰ کیلوگرم می‌باشد که دچار زانو درد می‌باشد. فرد دوم یک پسر نوجوان ۱۸ ساله با وزن ۶۵ کیلوگرم است که روزانه فعالیت سنگین ورزشی انجام می‌دهد. آیا کفی مناسب برای فرد اول، برای فرد دوم نیز کاربردی خواهد بود؟

حتی ممکن است برای یک فرد با توجه به نوع فعالیتی که در روز دارد، کفی‌های مختلفی ساخته شود. به عنوان مثال کاربرد یک کفی طبی که در محل کار استفاده می‌شود در مقایسه با کفی طبی که برای یک فعالیت سنگین ساخته شده متفاوت خواهد بود. ما در کلینیک پاسارگاد به هیچ عنوان از کفی‌های ورزشی انتظار اصلاح و درمان آناتومی نداریم چرا که فشار وارد شده به پا در حین انجام فعالیت ورزشی زیاد است بنابراین هدف را حمایت و مراقبت از پا در نظر می‌گیریم. در نتیجه از فومی استفاده می‌‌کنیم که حالت ارتجاعی‌تری دارد. اگر بخواهیم حین ورزش از کفی درمانی استفاده کنیم که فوم نسبتا سفت‌تری دارد، فشار مضاعفی به پا وارد کرده‌ایم و ممکن است مشکلات دیگری مانند کمردرد و زانودرد ایجاد شود.

پس با توجه به موارد مختلف ممکن است یک کفی با فوم‌های مختلف و یا کفی‌های کاملا متفاوتی برای یک فرد طراحی و ساخته شود اما با یک نگاه ساده به کفی‌های طبی آماده در بازار می‌توان متوجه شد که بدون توجه به آناتومی کف پا و سایر ویژگی‌ها، کل کفی از یک نوع فوم ساخته شده است.

در نهایت، هزینه تمام شده یک کفی آماده به علت صرف هزینه، انرژی و زمان بسیار کمتر، کمتر از قیمت کفی طبی سفارشی خواهد بود اما بهتر است به این نکته دقت نماییم که هیچ ارزانی بی‌دلیل نیست!

دسته دوم – کفی‌های ساخته شده در سایر کلینیک‌های ارتوپدی فنی

از آنجا که طراحی، قالب‌گیری و ساخت یک کفی طبی سفارشی هزینه‌بر و زمان‌بر می‌باشد، متاسفانه برخی از کلینیک‌های ارتوپدی فنی از کفی‌های آماده در بازار برای درمان بیماران خود استفاده کرده و بابت این کفی‌های ارزان قیمت، هزینه‌ هنگفتی از بیماران خود دریافت می‌کنند. (گاها دیده شده برخی کلینیک‌ها کفی‌های آماده را با عنوان کفی‌های CNC تراش با قیمت‌های بالاتر از ۲ میلیون تومان به فروش می‌رسانند! در برخی موارد نادر، هزینه اسکن کف پا بیشتر از کل قیمت کفی طبی سفارشی اعلام می‌شود!)

اطلاعات مهم اسکن کف پا
اطلاعات مهم اسکن کف پا

نکته مهم دیگر این است که برای طراحی و ساخت کفی سفارشی اسکن کف پا به تنهایی کافی نیست! آنالیز نتیجه اسکن (در دو حالت استاتیک و داینامیک) حدود ۸۰ داده مختلف را در اختیار درمانگر کلینیک پاسارگاد قرار می‌دهد تا یک طرح اولیه از کفی طبی مشخص شود. سپس درمانگر طرح اولیه را بررسی نموده و نوع فوم (یا فوم‌ها) را مشخص می‌نماید. همچنین تغییرات فرم و اندازه در بخش‌های مختلف توسط درمانگر اعمال می‌شود تا کفی طبی کاملا مناسب و سفارشی سازی شده بیمار طراحی شود. این در حالی است که در بعضی از کلینیک‌های ارتوپدی فنی، طرح اولیه کفی بدون بررسی بیشتر و اعمال تغییرات، به دستگاه CNC تحویل داده شده و نهایتا کفی طبی صرفا با یک نوع فوم آماده شده و بعضا به صورت تراش نخورده و بدون روکش به بیمار تحویل داده می‌شود.

کفی طبی سفارشی با روکش چرم
کفی طبی سفارشی با روکش چرم

کلام آخر

تلاش ما در کلینیک پاسارگاد این است که برای شما و عزیزان‌تان، کفی طبی کاملا شخصی‌سازی شده‌ای طراحی و تولید کنیم که در کنار خواص درمانی و اصلاحی-حمایتی، راحت و کاربردی بوده و تجربه مطلوبی را منتقل کند. ما خود را موظف می‌دانیم برای بیمار به اندازه کافی وقت بگذاریم و تا جای ممکن همه ویژ‌گی‌های لازم را در نظر بگیریم تا در نهایت بعد از انجام مراحل مختلف، کفی طبی سفارشی مناسب شما تولید کنیم. سعی ما این بوده قیمت کفی طبی سفارشی برای شما مخاطب عزیز مقرون به صرفه و اقتصادی نیز باشد.

اگر مطمئن نیستید کفی طبی سفارشی برای شما مناسب است یا خیر لطفا مطلب کفی طبی سفارشی برای چه افرادی ضروری است را مطالعه نمایید. اگر نیاز به دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان در مورد کفی‌های طبی دارید می‌توانید از طریق دکمه زیر رزرو نوبت را انجام دهید تا در اسرع وقت با شما تماس بگیریم. در ضمن در صورت تمایل به دریافت کفی طبی سفارشی از کلینیک پاسارگاد فراموش نکنید هنگام حضور در کلینیک، مراجعه خود از طریق وبسایت را به واحد پذیرش اعلام کنید (برای مراجعین وبسایت قیمت کفی طبی سفارشی با تخفیف ۵ درصدی همراه خواهد بود).

‫4.3/5 ‏‫(4 نظر)‬

14 نظرات

  • مهران فکورنژاد

    خرداد 1, 1402 - 10:27 ق.ظ

    سلام خسته نباشید. این کفی‌های طبی که گفتید فقط برای بزرگسال هست یا برای بچه هم میشه استفاده کرد؟
    پسر من بعد از تمرین فوتبال پا درد میشه. هرچقدر هم هزینه کردیم و کفش خوب گرفتیم باز هم درد داره. البته کفش آخری که براش گرفتم خیلی خوبه و دردش کمتر شده اما هنوز دچار این دردها میشه. کفی داخل کفش هم عوض کردیم و کفی طبی گذاشتیم اما فرقی نکرد.

    • کلینیک پاسارگاد

      خرداد 1, 1402 - 10:39 ق.ظ

      مهران عزیز سلام
      قطعا وقتی هزینه بالاتری برای کفش مناسب پرداخت می‌کنید، کفش استاندارد با ویژگی‌های بهتری تهیه می‌کنید اما فراموش نکنید کفی طبی سفارشی کاربرد خاص‌تری دارد. کفی طبی سفارشی متناسب با ویژگی‌های پای یک شخص ساخته می شود در صورتی که ارگونومی کفش یا کفی های طبی آماده در بازار برای یک فرد خاص ساخته نشده و برای عموم مردم تولید می‌شوند. با توجه به توضیحات شما در مورد پسر دلبندتان، پیشنهاد می‌کنیم یک معاینه بالینی و اسکن انجام شود تا مشخص شود نقاط فشار روی پای او کدام است و علت درد چیست. در صورت تمایل، ما در کلینیک می‌توانیم کفی طبی سفارشی حمایتی کاملا منحصر به فرد پای پسر شما تولید کنیم تا هنگام فوتبال بسیار کمتر از قبل درد را تجربه کند.

  • زهرا حامدی

    آبان 30, 1402 - 12:40 ب.ظ

    سلام. من یه خانم خانه دار هستم. برای تو خونه هم میشه از کفی طبی شما استفاده کرد یا فقط برای خارج از خونه است؟

    • کلینیک پاسارگاد

      آبان 30, 1402 - 12:58 ب.ظ

      سلام وقت شما بخیر
      اتفاقا برای عزیزانی مثل شما استفاده از کفی طبی سفارشی نه تنها بسیار مفیده بلکه برای بعضی خانمها ضروری هم هست. خانم‌های خانه‌دار به علت نوع فعالیت‌هایی که انجام میدن، بیشتر از بقیه در معرض فشار بیش از حد به کف پا و در نتیجه زانو درد و کمر درد هستن. بیش از حد ایستادن یا کار در پوزیشن‌های نامناسب باعث میشه به بدن شما فشار وارد بشه و دچار درد و مشکلات دیگه بشید.
      در کلینیک پاسارگاد علاوه بر کفی طبی سفارشی که ویژه خودتون ساخته میشه، صندل‌های مناسب برای پوشیدن در منزل هم موجوده. به کمک کفی و صندل طبی، فشار از روی کف پای شما برداشته میشه و به طور یکنواخت پخش میشه. در نتیجه آخر روز شما درد، خستگی و کوفتگی بسیار کمتری احساس می‌کنید.

  • فرناز

    دی 28, 1402 - 3:57 ب.ظ

    دخترم تازگی پاهاش همه‌اش درد میکنه. رفتیم متخصص گفتن بهتره کفی طبی استفاده کنه هرچی گفتم قرصی دوایی چیزی هیچی نداد و فقط گفت کفی رو استفاده کنه. کفی طبی بگیرم به نظرتون تاثیر داره؟ درد پای دخترمو کم میکنه؟ لطفا پاسخ بدید

    • کلینیک پاسارگاد

      دی 28, 1402 - 4:15 ب.ظ

      سلام روزتون بخیر. نگران نباشید در کودکان هم سن و سال دختر شما چنین مشکلاتی طبیعیه.
      ببینید کفی طبی میتونه به کاهش درد پای دختر شما کمک کنه اما قطعا خیلی بهتره که از کفی طبی سفارشی استفاده کنید. چرا که کفی طبی که در بازار موجوده، فقط شاید از نظر سایز، معادل پای دختر شما باشه، اما کفی طبی سفارشی چون بر اساس اسکن دقیق پای دخترتون طراحی میشه کاملا متناسب با ارگونومی و ساختار پای دخترتون خواهد بود و اثرگذاری خیلی بیشتری خواهد داشت.
      کفی طبی سفارشی باعث میشه تراز کف پا رعایت بشه و فشار زیادی که عمدتا به علت ساختار کف پا ایجاد میشه، کاملا تعدیل بشه و از پا به نحو خوبی مراقبت و پشتیبانی به عمل بیاد. کفی می تونه درد پا رو به طور موثری کم کنه و به طور کلی سلامت پاها رو تقویت کنه.
      به همین دلایل متخصص به شما دارو ندادند و استفاده از کفی طبی رو پیشنهاد کردند.

  • نجفی

    بهمن 16, 1402 - 7:07 ب.ظ

    من به تازگی دویدن حرفه‌ای رو شروع کردم. دو سه سال پیش سابقه درد کف پا رو بعد از زیاد راه رفتن (بیشتر از ۶ ساعت) داشتم. الان که می خوام ورزش رو درست و حسابی شروع کنم، به نظر شما کفی طبی سفارشی میتونه به درد من بخوره یا نه؟ کفی کمک میکنه من بتونم طولانی تر تمرین کنم؟

    • کلینیک پاسارگاد

      بهمن 16, 1402 - 7:28 ب.ظ

      سلام دوست عزیز

      قطعا میتونه کمک‌‌کننده باشه. کفی های طبی سفارشی با ارائه پشتیبانی هدفمند، جذب ضربه و حمایت از قوس کف پا، کیفیت دویدن شما رو بالا میبره. از طرفی کفی طبی میتونه به طور موثر درد رو کاهش بده و از آسیب جلوگیری کنه. به کمک کفی طبی میتونید بدون به خطر انداختن سلامتی سخت تر و طولانی تر تمرین کنید.

  • بختیاری

    بهمن 26, 1402 - 11:51 ق.ظ

    سلام خسته نباشید.
    من کف پام صافه و موقع راه رفتن زیاد یا بعد یه روز طولانی درد میگیره. کفی های طبی واقعا میتونن این درد رو کم کنن یا اونجوری که تو سایت نوشتید نیستن واقعا؟ ببخشید رک پرسیدم.

    • کلینیک پاسارگاد

      بهمن 29, 1402 - 1:40 ب.ظ

      سلام متشکرم.
      کفی طبی سفارشی قطعا به افرادی که کف پای صاف دارند، کمک می‌کنه. این کفی‌ها قوس کف پا رو پر می‌کنن و باعث میشن عملکرد پاحین ایستادن و راه رفتن بهتر بشه و دردتون خیلی کمتر بشه. همچنین جلوی آسیب های دیگر پا مثل خار پاشنه و التهاب کف پا رو می‌گیره و باعث میشه راحت‌تر بتونین فعالیت‌های روزانه‌تون رو انجام بدین.
      می‌تونید حضوری تشریف بیارید کلینیک و خودتون از نزدیک تست کنید تا خیالتون راحت بشه دوست عزیز.

  • راضیه

    اسفند 1, 1402 - 9:00 ق.ظ

    چند روزه زانوهام درد می‌کنه. از صبح تا عصر چند بار میرم بیرون خرید و پله زیاد بالا و پایین میرم. دنبال یه چیزی ام که درد زانوم رو کم کنه. اگه کفی های شما تاثیر داره با همسرم بیام. ممنون

    • کلینیک پاسارگاد

      اسفند 1, 1402 - 1:00 ب.ظ

      سلام روزتون بخیر
      در مرحله اول باید ببینید علت زانودرد شما چی هست. آیا کمبود کلسیم باعث این درد شده؟ در صورت داشتن اضافه وزن آیا ضعیف بودن ماهیچه‌های پا باعث میشه به زانوی شما فشار بیاد؟ زانوی شما دچار مشکل ارتوپدی هست یا نه؟ و…
      در هر صورت هر مشکلی که باشه مطمئن باشید استفاده منظم از کفی طبی باعث میشه فشار روی زانوهای شما کم بشه و درد کمتری احساس کنید. کفی های طبی سفارشی می‌تونن نقش مهمی در کاهش درد مفاصل و بهبود عملکرد اون‌ها در افرادی که آرتروز یا مشکلات دیگه دارن، داشته باشن. این کفی ها با پشتیبانی هدفمند و جذب ضربه، باعث کاهش فشار روی مفاصل، توزیع بهتر وزن و در نتیجه حفظ سلامت مفاصل میشن.

  • sara fakher

    اردیبهشت 2, 1403 - 5:16 ب.ظ

    سلام من باردارم و درد پاهام خصوصا کف و پاشنه داره دیوونه‌م میکنه. میخواستم از این کفی های طبی شما بگیرم اما نمیدونم به درد بارداری هم میخوره یا نه. یه سوال دیگه هم دارم من میترسم اگر از این کفی ها بپوشم باعث بشه پای بچه بدفرم بشه. میشه کمکم کنید؟

    • کلینیک پاسارگاد

      اردیبهشت 2, 1403 - 5:51 ب.ظ

      خانم فاخر عزیز سلام
      کفی طبی سفارشی نه تنها برای شما و جنین شما ضرری نداره، بلکه بسیار مفید و در بعضی شرایط ضروریه. این کفی‌ها متناسب با سایز و فرم دقیق پای شما ساخته میشن تا بیشترین سازگاری رو با پای شما داشته باشن. کفی طبی سفارشی می‌تونه درد و ناراحتی پاهاتون رو کم کنه. از طرفی به توزیع بهتر وزن بدن با توجه به اینکه باردار هستید کمک می‌کنه. در نتیجه گردش خون پاهاتون بهتر می‌شه و فشار کمتری روی پاهاتون احساس می‌کنین و مسلما آرامش بیشتری رو احساس خواهید کرد.
      در مورد اینکه گفتید ممکنه باعث بشه پای فرزند دلبند شما بدفرم بشه باید بگم که چنین چیزی اصلا صحت علمی نداره. ممکنه پوشیدن کفش تنگ یا پاشنه دار در بارداری باعث بشه به رحم فشار بیاد و گردش خون جنین کمی مختل بشه اما کفی طبی سفارشی کاملا برعکس عمل میکنه و باعث میشه گردش خون به درستی در بدن شما جریان داشته باشه و از بروز بعضی مشکلات جلوگیری بشه.

پیام بگذارید

X